2011. augusztus 21., vasárnap

Fekete-erdő sportos, kezdők, akik .........

Fekete-erdő sportos, kezdők, akik .........:
Hello mindenkinek,
A nevem Merlin vagyok, egy 3 éves herélt, Fekete-erdő és jelenleg körülbelül 1,37 m magas. Én szerelt oldalsó június elején, mint dolgozik a pályán, és én nagyon megbízható ezen a területen. Örülök, a csoport a térségben, hanem az együttlét az én lovas élvezem nagyon. Szeretem az embereket, és én is jó ügyek kisgyermekek számára. A fejemben I kiegyensúlyozott mind a kezdők és a fiatalabb children'm alkalmas. A napi ellátás, tudtam pihenni óra. Már megszoktam a patkolókovács rendszeresen, mint én vagyok, rendszeresen wormed és oltást. Tudok dolgozni a szúrást gond nélkül, még velem is gyakorolták összejönni.
Melden.Ach További információk csak úgy, mert a rossz tapasztalat, nem kell fizetni lehetséges.
Szerelem Nikita:)
Ár: VB