2011. augusztus 23., kedd

Ló Share akart

Ló Share akart:
Helló ló tulajdonosa, keresek egy lovas érdeklődés a körzetszámot 50 829 (ami sajnos azért fontos, mert osztozunk a házunkat egy autó, és talán még néha Rad "jön" kellene) dolgozni, mert van időm a lovasság kitéve, de nem ló, de csak nem:) Én 31 éves, és tudom, hogy mi a felelős és szerető gondoskodás az állatok számára. Az nekem senki nem fogja találni a díjlovaglás Crack, nagy teljesítményű lovak elé terjeszt majd versenyeken. Bár én is szeretnék dolgozni órát annak érdekében, hogy segítsen nekem, és én - de én szeretem is, a ló a maga természetes módon. Achso: Mire körülbelül 2-3 alkalommal egy héten. Keresek egy lelkes, megbízható ló, mint a nagy, a faji és nemi nem fontos számomra, a kémia rendben kell lennie csak egyszerű!
Ár: VB