2012. február 11., szombat

Fisher STE 5120 Studio Monitor hangfalpár eladó! - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Kedves érdeklődő!
Most csak röviden írok, engedelmükkel, de igyekszem még kiegészíteni!
Eladásra kínálok egy rendkívül ritka studio monitor hangfalpárat!
FIsher STE 5120!
Valójában magamnak vásároltam... de most el kell adjam egy más cél érdekében.
az 51 es szériának egy a középső darabja, szalag magasokkal. (ANgliában készült darabok, a típusszámuk is meg van. )
megadok egy honlap címet, ahol technikai adatai elérhetők!
http: //www. radiomuseum. org/r/fisher_ste_5120. html
a világháló kutatva egy pár van eladó belőle, az is 250 e ft felett...
ehhez képest én nagyon olcsón árulom.
Közép hangsugárzói homorú alumínium membránosak, impregnált szövet perem felfüggesztésen.
a mély hangsugárzói öntvény kosarasak! 25 cm esek! érdekes anyagból készültek, a hátulja (én is csak képen láttam, nem vettem még ki) külön fóliával borított!
a potméterekkel a hangerejét lehet szabályozni a magasnak és a középnek.  
Az egész JAPÁN ban készült
Vannak hibái, mint a képekből kiderül.
Peremezni kell a  mély hangszórókat! (műhelytől függően 10 e - 20 e ft ig megoldható bárhol)
de ha kell, + 10  e körül megperemeztetem komoly műhelyben!
Sajnos, amikor megérkeztek hozzám, akkor derült ki, hogy az egyik magas sugárzónak csak a drivere volt meg, igaz rendesen betették a helyére. tehát ez szól szépen.
Az előlapjai hibátlanok. egy pici lyuk sincs rajtuk.
Sötét mahagóni színűek, nem feketék.
súlyuk is van ám : )
60 + cm a magassága!
A hangja: nagyon tiszta, - (fektetve halk hangerőn bekapcsolva! )! és a mély hangok is kellően megjelennek!
Nos egyelőre ennyit írnék le róluk, akit érdekel, kérdezhet bátran.
a kezdő ár, amit megadtam , a középhangszórók aktuális árán is alul van!
Infinity hangfalat beszámítok!


Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-19 07:00
. Fisher STE 5120 Studio Monitor hangfalpár eladó! - Jelenlegi ára: 25 000 Ft