2012. február 24., péntek

Fekete tűsarkú, gyönyörű szép - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

2011 nyarán vettem, de nekem kicsinek bizonyult, 3-szor 4-szer volt rajtam, többször nem bírta a lábam : ( Pedig gyönyörű cipő, szoknyához, csőszárú nadrághoz iszonyat jól néz ki. Szatén szerű anyagból van, az egyik képen látszik is, hogy nem teljesen matt fekete, kicsit csillog az anyaga miatt. Nagyon sajnálom, hogy én nem tudom hordani, de hátha valakinek belefér a lába (: Én inkább 39-esnek mondanám, ugyanis az én lábam 40-es és nekem borzasztó kicsi volt. Nagyon szép állapotban van! A varratánál, a belső oldalon egy nagyon picit bolyhos de nem tudtam lefényképezni, egyik képen se látszik. Remélem gazdára talál (:


Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2012-03-03 00:13
. Fekete tűsarkú, gyönyörű szép - Jelenlegi ára: 1 800 Ft