2011. július 30., szombat

Super Chic Westernset az USA-ból, mint az új

Super Chic Westernset az USA-ból, mint az új:
Huhuuuu!

"Elmentek az új mutatják Westernzaumzeug (fejdísz, mellvért, kantár), amely azért jöttem, hogy nekem csak a múlt hónapban az Egyesült Államok is eladni.
A fénykép hiányzik a torokban szíj, persze, ez magában foglalja a vásárlás.

Méret COB

Sajnos ez csak egy becsült ötször én Pferdi, de ez egyáltalán nem világos, a mellvért. És csak a zabla önmagában (használom a saját gyeplőt, és nem azok, akik a kantárt is) a sooooo engem szégyen.

A szett ára nekem nem hajózást az USA-ban (ami szintén a plusz egy 30 €) 90 €. Brand árut Tahoe. (Ha az eredeti számlát, amit szintén még)

I am looking for, aki szereti, hogy ez a legfontosabb dolog, amit megszabadulni, és valaki más szórakoztató vele. Ez valóban egy szuper okos része, és itt Németországban egyedülálló. Legalább vagyok ilyen ritkán láttam.

Ha érdekel kérem írjon nekem közvetlenül, Nem nézek olyan gyakran a csoport belső ....

Üdvözlettel
Steffi
Ár: 80 EUR VB