2011. június 15., szerda

Lovaglás szokás a gyermekek számára a nyári szünidő

Lovaglás szokás a gyermekek számára a nyári vakáció:
Kínálják a nyaralási szezon (nyári szünet Alsó-Szászország és Hamburg), lovasoktatás / lovas szokás óra a gyermekek számára. Ez az álom az ő gyermeke is kell ülni a lovon? Én szívesen segítünk teljesítésében ez az álom. Én magam lovagolni, mert én vagyok 2,5 éves! Idővel Vettem 3 lovakat és most szeretném a boldogságot, amit tapasztalat lovaimat, adja át! Mivel kb 7 éves voltam lovasoktatás a lovaim. Mind a "vidám" gyermekek és a fogyatékkal élő gyermekek élmény egy nagyon különleges időt lovaim. Ha érdekel, akkor ne habozz, és ugyanolyan teszünk egy találkozót a kölcsönös szippantás ki :-) Addig is!

Készítette eBay apróhirdetések iPhone App. most ingyen .
Ár: 10 EUR